Category Archives: Geen onderdeel van een categorie

Zoekmachine Optimalisatie Op Basis Van Winstdeling

moneyHeb jij een te gek plan en/of een te gekke webshop waar veel potentie in zit en mis je budget om te investeren in goed SEO en linkbuilding? Neem dan contact met ons op en overtuig ons van jouw plan en de groei potentie. Wanneer jouw idee volgens ons genoeg potentie heeft zijn wij zeer gemotiveerd om samen met jou een succes te maken van jouw plan.

Welke websites zijn interessant om mee samen te werken op basis van winstdeling?

Voordat wij een overeenkomst aangaan willen wij eerst weten of we een vruchtbare relatie op kunnen zetten die voor beiden partijen naar wens werkt. Belangrijke factoren waarbij wij die beslissing maken en waar wij inzicht in willen hebben zijn:

  • Google Analytics statistieken
  • Aantal unieke bezoekers + demografie
  • Conversie Ratios
  • Verkoop prijzen en marges
  • Kwaliteit en mogelijke verbeteringen die we kunnen aanbrengen aan de site die leiden tot meer bezoekers en/of hogere conversie ratios.
  • Unieke content op de site en hoeveel? Sites met duplicate content hebben weinig kans op samenwerking.
  • Geschiedenis van de site en domein
  • Groei perspectief dienst/product

Op basis van deze factoren proberen we een toekomst schets te visualiseren en te berekenen. Wanneer we genoeg kansen zien in uw markt zullen we met een voorstel komen waarbij we rekening houden met onze inbreng en uw inbreng. Wanneer beiden partijen hierna een overeenkomst kunnen sluiten zullen we overgaan tot de opmaak van het contract. Hierbij verlangen we dat u met ons in zee gaat voor de zoekmachine optimalisatie en linkbuilding. Op de manier zijn we er zeker van dat niet een andere partij onze strategie zal aanpassen en wellicht negatief beïnvloeden.

Wanneer u geïnteresseerd bent in een zoekmachine optimalisatie overeenkomst op basis van winstdeling kunt u contact met ons opnemen.

SEO Scan Aanvragen

Gratis SEO ScanVoor een ​​succesvolle linkbuilding campagne is het belangrijk dat we eerst kijken of uw website goede on-page SEO vertoont.

Eerst willen we weten wat uw doelstellingen zijn, hoe de marktsituatie is, wat de concurrentie aan het doen is om online succes te behalen, hoe uw conversie strategie in elkaar steekt (conversie funnel) en andere belangrijkste SEO-factoren die uw succes online bepalen. Alles bij elkaar opgeteld bepaald dit uw groeimogelijkheden.

Website Architectuur

Belangrijke factoren die bepalen of uw website architectuur goed in elkaar steekt voor goede ranking mogelijkheden:

  • Staat uw zoekwoord in de meta titel?
  • Staat dit zoekwoord in het begin van uw meta titel?
  • Heeft u uw belangrijkste zoekwoord in uw domeinnaam staan?
  • Staat uw zoekwoord in de meta beschrijving?
  • Zijn al uw meta titles en meta descriptions uniek en niet te lang of te kort?
  • Heeft u uw zoekwoord en gerelateerde zoekwoorden (lsi keywords) in de H1, H2, H3 H4 tags staan?
  • Heeft uw site een goede interne link structuur met de juiste keyword anchors?
  • Heeft uw site zoekmachine vriendelijke url´s?
  • Gebruikt u de Alt-Tags van de plaatjes met keywords?
  • Een enkel zoekwoord in de Meta-Tag kan enigzins helpen
  • De zoekwoord dichtheid moet post Google Panda Update niet hoger zijn dan 2%
  • Heeft u genoeg tekst op de pagina?
  • Heeft u geen verborgen teksten of links op de pagina?
  • Is uw content actueel en wordt uw content regelmatig ge-update?
  • Bevat uw site geen dubbele content?

Linkbuilding analyse

Het bepalen van het huidige link profiel is erg belangrijk alvorens we aan de slag gaan met linkbuilden. Immers willen we ervoor zorgen dat het link profiel dat nu goed werkt in Google en waarmee uw top concurrenten hoog mee scoren wordt verbeterd zodat u in de top komt te staan. Waat letten we op?

  • Aantal externe backlinks
  • Verhouding nofollow / dofollow links
  • Aantal verwijzingen van unieke domeinen
  • Aantal verwijzingen van unieke IP adressen
  • Aantal verwijzingen van unieke C-Class IP´s
  • Ahrefs Rank
  • Domainpop
  • SEOMoz Domain Authority
  • SEOMoz Page Authority
  • Aantal uitgaande backlinks linking page
  • Sociale media backlinks

Technische gegevens van uw website en broncode

Een website die snel laad en voldoet aan de standaarden zal beter worden geïndexeerd en daardoor beter scoren in Google. Dit zijn de punten die er toe doen:

  • De laadtijd van uw site
  • Goede weergave op mobiel
  • Laadtijd op mobiel
  • Optimalisatie voor mobiel
  • Gebruikte programmeertaal
  • Programmeertaal conform W3C standaarden
  • Hoeveelheid code op uw site
  • Directory browsing
  • Server signature
  • Dedicated of Shared Server IP
  • IP-canonical
  • Robots.txt
  • XML Sitemap aanwezig en aangemeld bij webmasters
  • HTML Sitemap aanwezig
  • Lead formulier
  • Hoeveelheid pagina’s
  • Gegevens en historie van uw domein

Een aantal factoren omtrent uw domein kunnen bijdragen aan meer Trust en eenvoudiger ranken van uw site.

  • Leeftijd van uw domein
  • Registratieduur van uw domein
  • Aantal update en verloop van uw domein
  • Aantal domeinverwijzingen
  • Pagerank
  • Alexa Rank
  • Whois gegevens
  • Aangemeld bij Google Webmasters
  • Aangemeld bij Google analytics
  • zoekwoorden-onderzoek
  • MozRank
  • Moz Domain Authority
  • Moz Page Authority

Vraag meer informatie over een SEO Scan

SEO Scan Aanvragen

Gratis SEO ScanVoor een ​​succesvolle linkbuilding campagne is het belangrijk dat we eerst kijken of uw website goede on-page SEO vertoont.

Eerst willen we weten wat uw doelstellingen zijn, hoe de marktsituatie is, wat de concurrentie aan het doen is om online succes te behalen, hoe uw conversie strategie in elkaar steekt (conversie funnel) en andere belangrijkste SEO-factoren die uw succes online bepalen. Alles bij elkaar opgeteld bepaald dit uw groeimogelijkheden.

Website Architectuur

Belangrijke factoren die bepalen of uw website architectuur goed in elkaar steekt voor goede ranking mogelijkheden:

  • Staat uw zoekwoord in de meta titel?
  • Staat dit zoekwoord in het begin van uw meta titel?
  • Heeft u uw belangrijkste zoekwoord in uw domeinnaam staan?
  • Staat uw zoekwoord in de meta beschrijving?
  • Zijn al uw meta titles en meta descriptions uniek en niet te lang of te kort?
  • Heeft u uw zoekwoord en gerelateerde zoekwoorden (lsi keywords) in de H1, H2, H3 H4 tags staan?
  • Heeft uw site een goede interne link structuur met de juiste keyword anchors?
  • Heeft uw site zoekmachine vriendelijke url´s?
  • Gebruikt u de Alt-Tags van de plaatjes met keywords?
  • Een enkel zoekwoord in de Meta-Tag kan enigzins helpen
  • De zoekwoord dichtheid moet post Google Panda Update niet hoger zijn dan 2%
  • Heeft u genoeg tekst op de pagina?
  • Heeft u geen verborgen teksten of links op de pagina?
  • Is uw content actueel en wordt uw content regelmatig ge-update?
  • Bevat uw site geen dubbele content?

Linkbuilding analyse

Het bepalen van het huidige link profiel is erg belangrijk alvorens we aan de slag gaan met linkbuilden. Immers willen we ervoor zorgen dat het link profiel dat nu goed werkt in Google en waarmee uw top concurrenten hoog mee scoren wordt verbeterd zodat u in de top komt te staan. Waat letten we op?

  • Aantal externe backlinks
  • Verhouding nofollow / dofollow links
  • Aantal verwijzingen van unieke domeinen
  • Aantal verwijzingen van unieke IP adressen
  • Aantal verwijzingen van unieke C-Class IP´s
  • Ahrefs Rank
  • Domainpop
  • SEOMoz Domain Authority
  • SEOMoz Page Authority
  • Aantal uitgaande backlinks linking page
  • Sociale media backlinks

Technische gegevens van uw website en broncode

Een website die snel laad en voldoet aan de standaarden zal beter worden geïndexeerd en daardoor beter scoren in Google. Dit zijn de punten die er toe doen:

  • De laadtijd van uw site
  • Goede weergave op mobiel
  • Laadtijd op mobiel
  • Optimalisatie voor mobiel
  • Gebruikte programmeertaal
  • Programmeertaal conform W3C standaarden
  • Hoeveelheid code op uw site
  • Directory browsing
  • Server signature
  • Dedicated of Shared Server IP
  • IP-canonical
  • Robots.txt
  • XML Sitemap aanwezig en aangemeld bij webmasters
  • HTML Sitemap aanwezig
  • Lead formulier
  • Hoeveelheid pagina’s
  • Gegevens en historie van uw domein

Een aantal factoren omtrent uw domein kunnen bijdragen aan meer Trust en eenvoudiger ranken van uw site.

  • Leeftijd van uw domein
  • Registratieduur van uw domein
  • Aantal update en verloop van uw domein
  • Aantal domeinverwijzingen
  • Pagerank
  • Alexa Rank
  • Whois gegevens
  • Aangemeld bij Google Webmasters
  • Aangemeld bij Google analytics
  • zoekwoorden-onderzoek
  • MozRank
  • Moz Domain Authority
  • Moz Page Authority

Vraag meer informatie over een SEO Scan